Duktig eller knäpp?

Alarmet gick 04.00 imorse. Låg och snoozade ett tag. Sedan var det bara att kliva upp. Ca 05.20 åkte jag med bussen in till stan där jag fick vänta typ 20 minuter på att nästa buss skulle gå ut mot jobbet. Så jag var väl framme runt 06.10. Under dagen måste jag ha fått något fel i huvudet. Jag kommer på tanken att jag ska gå hem från jobbet. Det är ca 9 km. Så jag hör av mig till mamma och hör om hon har lust att komma och möta mig. Och hon gjorde de. Så vi möttes upp efter vägen. Vi stannade först till vid City gross och köpte glass, sedan så stannade vi till på Sibylla i Haga för jag var hungrig. Så de blev en massa mat där. Men vi kom fram till våran slut station till sist. Mamma till sig och jag till mig.
Då jag kom hem då bytte jag om till gym kläder och gick ner på gymmet och tränade.
Men jag kan lova nu att jag är helt slut. Så kommer att somna tidigt ikväll. Hoppas jag?

Näe nu ska jag ta mig ett bad och sedan blir det att lägga sig och sova.


Bilder från gå turen hem.






Skylt på Gula kiosken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0