Så trött, så trött.

Är helt slut idag. Somnade tidigt igår. Vaknade imorse av att brorsan ringer och fråga om jag var vaken. Då stod han uranför och skulle skjutsa mig till jobbet. Så då var det bara att lägga på ett kål. Dagen har varit jobbig. Det har varit så otroligt varmt, för varmt. De skulle inte vara helt fel och få lite svalare på dagarna.
Annars idag då har jag varit på sjukhuset. Sedan åkte jag hem la mig på soffan och hann och se lite av ett program sedan somnade jag. Sov i typ 2 timmar, rusade bort då på thaikiosken och fixade mat. Börjar bli stammis där nu. Men det är ju så god mat där. När jag kom hem och skulle äta. Så orkade jag knappt äta någonting. Var för trött och de va varmt. Men fick i mig mat så jag blev mätt. Jag som brukar äta thai mat så jag blir propp mätt. Men inte idag inte. Men nu har jag mat också över så jag har matlåda tills imorgon.
Imorgon efter jobbet då blir det en sväng förbi bolaget. Förbereda inför lördagen då de bärav på Gatufesten.
Oj vad jag har suttit och skrivit en massa trams nu. Men är så trött så jag vet inte vad jag skriver. Så jag bara skriver på. Hihi. Näe nu ska jag ta och förbereda inför morgon dagen. Sedan blir det sova.



Bild på blommor som jag tog i stugan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0