Dålig.

Jag har varit riktigt dålig på att skriva blogg nu på slutet. Men det är för att jag har haft annat för mig.

Jag tog som sagt studenten i torsdags. Tänk att det är över nu? Det känns konstigt. Kommer på ett sätt att sakna skolan. För det var ju en trygghet. För man visste vad man skulle göra på dagarna. Men nu är det dax och börja söka jobb. Det är inte det lättaste. Men jag fundera på att plugga upp lite betygen till höster på Komvux. Men jag får se hur det blir.

I helgen som var då var vi iväg på fotbollscup uppe i Ytterhogdal. Det spöregnade från den dagen vi kom upp (lördag) tills vi åkte hem (söndag). Jag kan lova att det var längesedan jag frös så mycket som jag gjorde då.

Denna vecka började jag jobba också. Ska jobba i 5 veckor. Så det är skönt att ha något och göra på dagarna.

Jag tänkte lägga in lite bilder från studenten. Men det kommer i ett annat inlägg senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0