En ärta på ryggen?

Nu har jag precis ätit frukost. Eller frukost o frukost. Det är väl en blandning mellan frukost och lunch. Ska ta och gå ner på gymmet strax. Nu ska jag komma igång med träningen. Jag vet att jag har sagt det förut men nu ska jag verkligen ta mig i kragen och göra det. Är ju ledig från skolan nu fram tills studenten. Eller vi ska väl träffas och träna på dansen till Guldtrofén något men annars så är det inget i skolan. Så då kan man ju alltid passa på att gå till gymmet än att bara gå runt och lata sig.
Senare idag ska jag på Vårdcentralen. Har fått någon konstig knöl på ryggen. Då jag säger knöl låter det som att den är värsta stor. Men den är inte så stor. Kanske som en ärta är den. Den sitter typ nedanför vänster skulderblad. Men det är nog inge farligt men lika bra att kolla upp den. Ta de säkra före de osäkra. Men jag tror alltid de värsta. Jag kan erkänna att jag är nog lite hypokondriker. =P
Oj vad jag bara har suttit och skrivit en massa trams nu. Satt mig bara och skrev utan att tänka på vad jag skrev om. =P
Nu ska jag vänta på att Ipoden är klar med musiken som jag håller på att lägga in så ska jag iväg och träna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0