Tränings nörd?

Jag tränar mest för att det är roligt och för att man mår så mycket bättre. Skönt att få rensa tankarna och bli av med lite överskotts energi.
Nu då jag väl har dragit igång med träningen igen, så ska jag se till att förstätta med det. Det är lätt hänt att man tappar träningen för att man får så mycket annat att göra. Men jag ska se till att ta mig tid till att träna så mycket som jag bara hinner.

Ska snart ner på gymmet och träna lite armar hade jag tänkt. Sedan ikväll är det Vår ruset som ska springas.


Kommentarer
Postat av: Malin Viklund

Tack gumman! Jag vill med köpa sommarkort på Friskis. Men måste bli frisk först. Typiskt. Jag hade bestämt att börja träna med dig denna vecka ju.. Får se när jag kan börja träna, måste bli frisk först iaf, så det inte blir långdragigt. Hoppas allt är bra me ddig!? Saaaknar dig så mycket! Vi måste börja umgås på heltid igen, precis som förr! puss puss och kraam

2009-06-02 @ 14:29:25
URL: http://malinviklund86.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0