Idioti!

Jag känner mig inte allt för pigg för att skriva något idag. Men några rader kan jag offra mig till att skriva.
Igår så klippte jag mig. Klippte bort typ allt de slitna. Är rätt nöjd nu faktiskt över hur frisyren blev.
Idag då har jag strosat runt på stan mesta delen av dagen.
Under tiden jag satt och väntade på Anna så kommer en från Sverigedemokraterna fram till mig och skulle lämna någon reklam inför EU valet.
Han hann inte så mkt som att komma fram till mig innan jag säger:
- Jag vill inte ha någon lapp, för jag skulle inte ens tänka tanken att rösta på er.
- Nähe, svarar killen.
- Ni måste lära er att acceptera alla människor precis som dom är, fortsätter jag.
- Men det gör vi.
- Jo eller hur. Jag kan läsa mellan era rader i era broschyrer.
Jag fortsätter och prata och frågar:
- Vad menar ni att ni vill ha Sverige som det var förr?
Och han fortsätter med och säger något om EU.
Sedan fortsätter jag med:
- Jag önskar att jag kunde få säga vad jag tycker och tänker om er. Men allt som jag säger till er då, då kan jag åka på en anmälan.
Sedan då han skulle gå då säger han:
- Tack för en trevlig pratstund.
- Ledsen att jag inte kan säga detsamma, jag hoppas jag slipper se dig nå mer!

Huva blir irriterad. Men men.

Imorgon då är det Sverige-Danmark iaf. Jag som både svensk och dansk får det tufft där. Men jag håller faktiskt mer på Sverige än Danmark.
Troligtvis så kommer jag tillbringa min kväll imorgon på Olearys där jag ser på matchen och äter och dricker gott.

Jag har inte tränat varken torsdag eller fredag. Tror ni jag är lite rastlös? Om jag hinner imorgon då blir det gym besök.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0