Vilken helg.

Nu är jag hemma efter några dagar i stugan. Det har varit skönt att komma ifrån Sundsvall ett tag.

På torsdagen var det trav som gällde. Midnatts trav på Dannero. Men spenderade väl mesta delen av tiden i öltältet. Är inte så speciellt intresserad av hästar. Men det har blivit som en tradition att vara där varje år. Träffade folk som jag inte har träffat på länge. Så det var riktigt roligt.

Fredagen då var det middag och sedan åkte jag och Vickan iväg på fest. Träffade min 3menning och Bubbaz. Var roligt att få träffa dom.

Lördagen vaknade jag tidigt. Kände att jag inte skulle kunna somna om. Så 9.10 gick jag ut och gick. Alla andra låg och sov. Så jag kunde ju inte vara kvar där, för då skulle jag garanterat väcka upp allihopa. Men det var skönt att få röra lite på sig.
Min moster, morbror, Vickan och Håkan åkte hem på lördagen så då var det bara jag, mamma, mormor, morfar, brorsan och hans kompis kvar.

Idag då har jag mest bara tagit de lugnt. Sov rätt länge, sedan så har man mest bara tagit de lugnt. Varit fint väder idag.
Packade ihop mina saker också, sedan åkte vi hem. Så nu sitter jag hemma. Ska ta och fixa till lite här snart. Har fått hem en massa porslin efter gammelfarmor som pappa har haft stående i källaren hos en kompis, han fick aldrig med sig de då han flyttade ner till Danmark för en massa år sedan. Så det måste jag fixa till innan jag får hem katterna imorgon.

Ska lägga in bilder från studenten snart som ni kan få se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0