Vårruset och Peter Siepen.

Träningsvärk idag? Jo tack.
Det blev mkt träning igår. Först gymma sedan var det Vårruset. Vårruset gick jättebra. Vi kom alla i mål. Om vi hade tur med vädret? Kanske, det regnade inte och det var inte någon stekande sol. Så man höll sig varm genom att springa. Men det var en annan sak då man kom i mål. Då var det så jäkla kallt. Man trodde nästan att det hade blivit höst. Det var typ höst väder. Det var nästan så kallt så det gjorde ont. Peter Siepen stod för underhållningen före och efter man hade sprungit. Måste säga att han är en väldigt speciell människa. Det är svårt att få något riktigt uppfattning om honom. Jag undrar också en sak. Vad har Peter Siepen gjort för att ha blivit känd? Om någon av er vet får ni gärna berätta det för mig.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Han var reseledare i ett program på fyran eller ettan, sen är det något mer också tror jag men kommer inte på vad.. Du får väl googla honom helt enkelt:)

2009-06-05 @ 00:30:27
Postat av: jossan

kul med vårruset! i vilken stad var det?

sj sprang jag här hemma i sthlm för första gången i år :)

2009-06-05 @ 17:15:35
URL: http://metrobloggen.se/gymjossan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0