Det var en gång...

Äntligen helg igen! Den var efterlängtad! Sitter nu och kollar runt lite på internet. Kom hem för ett litet tag sedan. Stressade ner tilll skolan så jag skulle hinna vara där i tid. Men läraren dök aldrig upp. Dåligt less man vart. Vissa i klassen bor ju en bra bit från skolan. Kul att åka in till skolan då och det inte blir någon lektion. Men men. Åkte in till stan efter skolan och gick på Bolaget. Sedan åkte jag hem. Ska snart börja fixa till lite hemma. Diska och så. Ikväll blir det lugnt. Har fotbollsträning imorgon.
Igår hämtade jag katterna. Så skönt att äntligen ha dom hemma igen. Saknat mina gullhjärtan. <3
Även att jag bakade igår. Något som aldrig brukar hända. Men fick för mig att jag skulle ta och baka Scones. Dom smakade faktiskt riktigt gott.
Näe nu ska jag ta och flytta mig från datorn. Orkar inte sitta här nå mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0