Goodbye my lover.

Sitter hemma nu. Ska snart lägga mig och sova. Har precis skruvat ihop sängbordet. Börjar få mer och mer ordning hemma nu. Så det känns riktigt bra.
Dagen började med att jag försov mig lite. Mamma kom förbi sedan och skjutsade mig till skolan. Skulle inte hon ha gjort de då skulle jag nog ha varit hemma hela dagen. Har varit ett sånt dåligt väder. Snöat grymt mycket. Vi fick även sluta tidigare idag. Så då åkte jag in till stan och strosade runt där. Köpte mig en klänning och ett linne. Grymt fint om jag får säga mitt. =D Sedan åkte jag iväg till skjuhuset. Morfar kom och hämtade mig då jag var klar där så åkte vi förbi Sibylla och köpte lite mat. Åt maten påväg till fotbollsträningen. Efter träningen då kom mamma och hämtade mig så åkte vi ut till IKEA. Så jag shoppade lite saker hem hit. Åkte hem efter IKEA och mamma gjorde mig sällskap och hjälpte mig att bära upp allt. Sedan åkte vi iväg och köpte godis och åkte hem till mamma och kollade på Andra avenyn. Då det var slut då promenerade jag hem till mig. Och nu sitter jag här. Var tvingad och sätta mig ett tag vid datorn för jag skulle göra lite läxor. Men nu är dom klar. Så nu ska jag ta och göra mig i ordning för att lägga mig och sova. Upp tidigt imorgon. Första lektionen 8.30 Musik/Data.
Näe nu ska jag flytta mig ifrån datorn.
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0