Internet.

Nu har jag fått till internet hemma. Det känns kanon de. =) Håkan hjälpte mig att sätta upp speglar idag och mamma har hjälpt mig att plocka till här. Så nu är det inte allt för mycket kvar. Men det är ändå en hel del.
Men jag orkar inte stressa. Det får ta den tid det tar. =)
Ska snart ta och äta. Börjar bli smått hungrig. Satt mig bara vid datorn en snabbis för att se om jag skulle lyckas koppla in internet! Och det gjorde jag!
Nu ska jag ta och röra på mig. =)
Skriver kanske några fler rader senare!

Kommentarer
Postat av: Malin Viklund

Men vad bra att du fått internet där hemma! :) saaaaknar dig tjejen! hoppas du får det bra i helgen. vad du nu ska göra? pussss

2009-03-05 @ 21:43:54
URL: http://malinviklund86.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0