Lång daaaag.

Precis kommit hem. Har varit hos mamma ikväll. Hon fyller år idag så har varit där och ätit mat och fikat. Mormor och morfar kom också förbi och grattade henne. =)
Dagen har varit riktigt lång. Började med att jag åkte med mamma klockan 6.15 till sjukhuset imorse då hon skulle iväg och jobba. Åkte med för att jag skulle på magnetkameraundersökning och röntgen. Skulle kolla det vänstra knät. Sedan efter sjukhuset åkte jag hem och duschade, sedan iväg till skolan.
I helgen har det varit en massa fotbollstittande. Brorsan spelade Sund cup. Också var Danne här och spelade den cupen också. Roligt att träffa han, det var ett tag sedan man gjorde det.
Men iaf. Brorsans lag åkte ut i kvartsfinalen och det gjorde även Dannes lag. Så det var ju synd.
Aja nu orkar jag inte skriva nå mer. Ska ta och lägga mig och läsa Zlatan är Zlatan, sedan blir det att SOVA!!!
Godnatt sov så gott!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ingen kickar fotboll som han, Zlatan!, jag säger Zlatan!

2009-03-10 @ 02:35:01
Postat av: Malin Viklund

Hoppas det gick bra på sjukhuset gumman! puss

2009-03-10 @ 18:38:23
URL: http://malinviklund86.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0