Nej vad är det som händer?

Rusar upp från sägen idag typ och tror att jag ska åka iväg till skolan om en kvart. På med alla kläder och så. Sedan ringer jag mamma som hade lovat att skjutsa mig till skolan. Då hon svarar låter hon hur trött som helst. Jag frågar varför hon ligger och sover nu. Då får jag som svar. Klockan är bara kvar i 8. Nej vad fan?! Då var det bara att lägga sig ner igen och vila. Men klev upp nu. Insåg att somnar man om då kommer man vara så grymt trött sedan då man ska upp igen. Lika bra att kliva upp då.
Det tog lång tid innan jag somnade igår. Låg och läste boken Zlatan är Zlatan. Har inte haft så mycket tid eller ork att läsa på kvällarna så jag har inte hunnit så långt i boken än. Men igår hade jag typ sovit hela dagen så det var svårt att somna på kvällen. Då passade jag på att läsa medans jag var pigg. =)
Annars idag så blir det skola. Har lång dag idag. Men det ska nog gå bra. Snart är det påsklov. Sedan går vi ut på APU. Så det är inte allt för mycket kvar i skolan.
Funderar på att kanske träna efter skolan. Beror också på hur trött jag är då jag kommer hem. Har även tvättstugan idag. Näe nu ska jag ta och göra klart en skoluppgift om jag hinner.
Ha en bra dag allihopa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0