Packa!

Idag blir det att packa ihop allt. Imorgon går flyttlasset! Så har en massa att göra idag.
Helgen har varit trevig.
I fredags så var det bio med Malin,Jonas och Robert. Vi såg I taket lyser stjärnorna. Sedan efter bion gick vi på krogen. Först blev det Irish och sedan Avenyn. Träffade massa människor ute som jag inte har träffat på hur länge som helst. Hade en super trevlig fredag iaf.
Igår (Lördag) då blev det först fotbollsträning, sedan efter fotbollsträningen åkte jag in till Norrporten Arenan och såg Giffarnas träningsmatch mot Umeå. Det blev en seger för Gif fast det såg lite tungt ut där. Hann bara se sista halvlek. Då jag kom dit då stod det 0-1 till Umeå efter första halvlek, sedan början av andra blev det 0-2 sedan reducerade Gif till 1-2 sedan rullade de på hela matchen och matchen slutade 3-2.
Efter matchen gick jag in till stan och mötte upp mamma, vi åkte ut till Birsta och kollade runt där. Mamma var ute efter ett par skor. Men hittade inga. Efter Birsta for vi hem till mamma. På kvällen då kom Lisa förbi så jag, mamma, Lisa och brorsan vi satt och såg Melodifestivalen. Sedan satt jag och mamma och såg slutet av Legally blonde. Det är en film som verkligen kan få en att må bra. =D
Sov kvar hos mamma och brorsan. Nu för typ en halv timme sedan skjutsade brorsan hem mig då han skulle iväg på träning. Så nu sitter jag här. Ska ner i tvättstugan och kolla om det finns någon tvättstuge tid.
Mormor och mamma kommer snart också förbi och hjälper mig att packa ihop det sista.

Är så sugen på att åka iväg på Friskis och träna. Det var så längesedan jag tränade nu. Men har inte hunnit. Har haft så mycket att göra. =/ Men nu då flytten är klar då har jag nära till gymmet och kan gå dit när som helst. Så det känns bra. =D

Näe nu kan jag inte sitta här och klottra nå mer. Har en massa att göra.
Ha en nice dag allihopa!
Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0