hey you!

Har varit dåligt med blogg skrivandet nu på slutet. Men har haft sjukt mycket att göra.
I fredags då va det utgång med tjejerna i klassen. Hade det jätteroligt. =D
Lördagen då var det fobollsträning sedan på kvällen blev det tidig läggdax.
Söndagen var det att kliva upp runt 6 tiden. 7 hade vi samling för det var fotbollscup.
Igår då var det skoterkortsutbildning på kvällen och en massa plugg hela dagen!
Nu har jag precis kommit hem från skolan. Ska snart iväg och träna funderar jag på. Var ett tag sedan nu man tränade. Men det är dax att dra igång med det igen också. =D Annars idag blir det att plugga sjukt mycket. Har en massa att göra. Vill bli klart med det så fort jag bara kan. Måste bli klart med det. Snart drar man ut på APU och då vill jag ha det mesta att läxhögen gjord.
Näe nu ska jag ta och göra något vettigt.
Höööörs!!!

Kommentarer
Postat av: Malin Viklund

Hoppas det går bra i skolan och skoterutbildningen och allt annat! :) Puss puss gumman. miss youuu

2009-03-18 @ 21:32:34
URL: http://malinviklund86.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0