Dax för städning...

Kom precis hem. Har varit och träffa handledaren jag ska ha då jag har APU. Pratade om tider och sådär.
Dagen har rullat på fint. Först skola, sedan mötte jag upp brorsan så gick vi ner på stan så köpte jag biljett till studentfesten imorgon. Sedan åkte vi upp på mammas jobb och hämtade bilden. Så åkte jag hem till mig och brorsan till dig. Sedan hämtade han upp mig och skjutsade mig dit jag ska ha APU. Sedan hämtade han upp mig, åkte på affären och köpte man så nu ska jag sätta mig och äta lite. Sedan drar jag igång med att städa här hemma. Imorgon kommer några tjej från klassen hit så förfestar vi här sedan drar vi ner på Aveny. Känner mig fett peppad inför morgondagen. =D
Nu ska jag ta och äta, är grymt hungrig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0