Vart är sommaren?

Jag längtar sjukt mycket nu efter sommaren. Börjar bli så less på vintern. Det bara snöar och snöar. Men nu har de iaf precis slutat. Har snöat nu i två dagar på rad. Jag som hade börjat hoppats på att sommaren var påväg men jag hade fel med det.
Nu sitter jag här framför datorn men ska flytta på mig snart. Orkar inte sitta här längre. Orkar nog inte heller gå ner och träna. Är sjukt trött. Också vill jag helst inte gå ut nå mer idag. Så kallt ute och så halt. =/ Men men. Näe nu ska jag flytta mig härifrån och lägga mig i soffan och kolla på tv!

Kommentarer
Postat av: Malin Viklund

Jag är jätteless på snön. Hoppas det blir bättre väder imorn. Så vi snart kan gå i sommarskorna gumman! :) pussa

2009-03-23 @ 19:46:15
URL: http://malinviklund86.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0