Zlatan är Zlatan.

Sitter hemma nu. Ska snart ta och byta om och gå ner till mamma och äta lite mat. Sedan ikväll blir det Olarys. Först se Timrå matchen sedan se Manchester United - Inter. Får hoppas på en Inter seger! =D
Dagen har gått ovanligt bra. Har fått mycket gjort i skolan idag. Så jag är riktigt nöjd över dagen. Synd dock att jag har en stor hög med läxor hemma.
Efter skolan åkte jag iväg till Selånger och skulle hämta upp lite saker på kansli. Men då hade dom gått för dagen. Så jag får åka ut dit en annan dag denhär veckan.
På fredag blir det utgång med tjejerna i klassen. Det ska bli stört kul. =D
Näe nu har jag inte tid att sitta här något mer. Måste börja göra mig i ordning.
Ha en trevlig kväll allihopa! Det ska jag iaf ha! =D


Kommentarer
Postat av: Josefine

Zlatan är så ful !! hans äckliga näsa äcklar mig ;S usch vad ful han är!

2009-03-12 @ 11:10:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0