Detta orkar jag inte med.

Jag är så otroligt less nu på att vara förkyld. Förkylningen sabbar alla mina planer med träningen. Jag vill träna, så förkylning FÖRSVINN!

Norge vann förövrigt Eurovision song contest. Grattis grattis.
Fast jag egentligen tyckte att Azerbaijan och Danmark hade dom bättre låtarna.

Våran fotbollsmatch slutade 3-3 idag. Riktigt spännande match och bra spel av tjejerna.

Näe nu blir det att lägga sig. Imorgon hoppas jag med att vakna upp av att jag är friskare än någonsin. Hoppas bara mina tankar slår in.

Godnatt.

Kommentarer
Postat av: DragonPH - MODELLFOTOGRAF, Patrik PH Larsson

Hejhej vännen !!



Hur är det med dig nu för tin dah ? ;)



kramar

2009-05-17 @ 10:02:03
URL: http://dragonph.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0