Jag känner mig som en...

Nu känner jag mig som en grillad kykling. Har varit ute i solen hela dagen. Så jag har blivit rätt brun. Har lätt för att bli brun på sommaren.
Har varit på sista serie matchen i fotboll idag. Så nu är det bara fotbollscuper som väntar i sommar.
Ikväll ser det ut för att bli lugnt. Känner mig lite små seg efter att ha varit ute i solen hela dagen. Man blir liksom lite trött.
Imorgon är det Gif match. Fundera också på att hinna träna innan. För nu är jag ledig två veckor innan det är studenten. Då kan man ju alltid passa på att träna. Så man har något att göra på dagarna än att sova bort dom. Har inte hunnit tränat på länge nu. Har haft så mkt annat att göra. Men nu ska jag se till att komma igång igen med den. Man mår så mycket bättre då man tränar.
Nu ska jag ta och flytta mig från datorn. Orkar inte sitta här längre. Ska sätta mig ute på balkongen och läsa tidningen nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0