Så trött.

Är så otroligt trött så jag vet inte vad jag ska göra. Blir att verkligen lägga sig tidigt ikväll och sova.
Idag har det varit praktik hela dagen. Kom precis hem och ska byta om till träningskläder och sedan iväg på fotbollsträning.
Dom ringde från Mitthem förut idag också. Imorgon bitti ska dom komma förbi och mäta bänkskivorna i köket. Så runt halv 8-8 kommer dom. Så då får man se till att vara vaken och uppe då dom kommer.

Jag är så less på vädret också. Idag har det regnat, varit uppehåll, regnat... Så har det hållt på typ hela dagen. Får hoppas att det är uppehåll med regnet nu under tiden man är på fotbollsträning.
Men efter regnet kommer solsken. Är det inte så man säger?

Näe nu har jag inte tid att sitta här längre. Ska strax iväg. Ska hinna få i mig lite nyponsoppa innan jag åker.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0