Svarta moln.

Jag har varit riktigt dålig på att skriva blogg. Men har inte suttit något framför datorn.
I söndags var jag på Boda borg med fotbolls laget. Det var sjukt roligt. Knän och armbågar var blå då man kom hem. På måndag morgon då jag vaknade då höll jag knappt på att komma upp från sängen. Shit vilken träningsvärk jag hade. Men jag kom iväg på praktiken och det gick bra där. Värken försvann lite efter ett tag. Då man hade rört sig.
Idag då har jag varit på sjukhuset. Det gick bra. Så nu får man hoppas på det bästa. Sedan var det praktik. Kom hem för ett litet tag sedan.
Blir ingen fotbollsträning idag. Så kvällen kommer att bli lugn. Har lite att göra här hemma också. Blir tidig kväll ikväll. Måste sova. Ska upp tidigt imorgon.

Jag är less på regn och dåligt väder. Ge mig sommar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0