Regn?! Vart är snön?

Klockan 7 i morse hade jag tvättstugetid. Så jag har tvättat kläder nu på morgonen. Är känner mig duktig som tog mig upp så tidigt på morgonen för att tvätta kläder. Men jag kände att jag var tvingad att tvätta. Det är även hur svårt som helst att få tvätt tid här. Så då var det bara att pallra sig upp och tvätta.

Vaknade upp med en stor besvikelse över att se att det regnade ute. REGN?! Det ska ju snöa nu ju! Så jag får fortsätta gå och hoppas på att snön ska komma snart. Men det kanske är lika bra att det inte har börjat snöa än. För det är inte direkt det roligaste och stå och kolla på fotboll då det snöar. Men det är inte heller roligt att kolla då det regnar. Så vi får helt enkelt vänta några veckor med snön.

Igår då fyllde jag år. De blev en lugn dag. Var först på praktiken, fick sluta tidigare för jag skulle in på stan och äta med mamma. Vi åt på Stekhuset. Det var hur gott som helst. Sedan så tog vi det mest bara lugnt resten av dagen. Släkten kommer och gratta mig på lördag, då blir det tårta.

Idag då ska jag på praktiken. Jag trivs hur bra som helst där. Känner verkligen att jag har hittat det jag vill jobba med.

Jag längtar tills min hals blir mycket bättre. Har haft ont i den nu i typ 4 veckor, jätte irriterande. Har även hosta. Jag längtar efter att få träna. Det var så länge sedan nu. Men jag får vänta tills jag mår bättre med förkylningen. För så länge jag är förkyld så kommer jag inte att träna.

Nu ska jag ta och se färdigt på Våra bästa år.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0