Blablabla.

Nu ska jag ta och lägga mig och sova strax. Tänkte bara se klart på fotbolls kanalen på 4an.
Det blev en seger för oss på träningsmatchen idag. Så det var riktigt nice.
Då jag kom hem från träningsmatchen så blev det att jag dammsög och skurade. Så nu har man fått det gjort. Alltid nice att ha det städat hemma.
Imorgon tänkte jag ta och träna. Ifall jag känner mig bättre i halsen. Men så länge jag har ont i halsen så kommer jag att stå över att träna. Men saknar verkligen träningen nu. För hade kommit igång riktigt bra ett tag. Men sedan så fick jag ont i halsen och sedan blev de påsk. Så då tappade jag en massa. Det är halv segt att komma igång igen med träningen. Men ska verkligen försöka att komma igång riktigt med att träna regelbundet igen.
Jag tänkte inte ta och skriva så jättemycket just nu. För känner att de kommer ändå inte bli så mycket vettigt skrivet. Så då är det lika bra att låta bli.


Kommentarer
Postat av: Ellie

Jag har veckans blogg tävlig på min blogg. Vill du vara med att tävla? Det är superlätt!Bara komentera Inlägget "Veckans blogg" (länken nedanför) så är du med och tävlar. Vinnaren blir länkad i en vecka. KRAMIS



http://alltidellie.blogg.se/2010/april/veckans-blogg.html#comment

2010-04-19 @ 13:17:32
URL: http://alltidellie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0