Fotboll + Sol = Underbart.

Ja kan det bli bättre? Vi hade fotbollsträning förut. Solen lyser förfullt. Underbart. Åh vad jag älskar fotboll. Då de är detta väder då blir man påmind varför fotboll är så mycket bättre än hockey.

Det blev inte så mycket sova för mig igår då jag kom hem från jobbet. Tänkte också att somna jag nu så kommer jag inte kunna somna till natten. Så jag höll mig vaken bra länge. Tänkte lägga mig i tid, men då skulle jag missa Real madrid - Barcelona. Så valde att hålla mig vaken. Barca vann självklart. Men det var riktigt nice att somna sedan på kvällen, efter att ha varit vaken i ca 27 timmar. Men det blev inte allt för många timmars sömn i natt, för vi hade träning imorse. Men det gick bra. Men ikväll så blir det en tidig kväll. Men i övrigt så har helgen gått riktigt fort.

Nu ska jag ta och vattna blommorna och sedan ta och fixa i ordning lite mat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0