Sommaren kanske kommer ändå?

Solen skiner på förfullt ute. Underbart. Var ute förut med Ex Animo. Det räckte med att ha på sig vindjackan. Man kunde lämna vinterjackan inne. Som det ser ut på yr.no så kommer det att vara lika bra väder imorgon med.
Det känns kanon bra. Om de blir sådär varmt som de står på sidan att det ska bli imorgon, så kommer de att bli underbart att stå på Norrporten Arena och se på fotboll.
Jag har nyss varit nere på gymmet och tränat. Var inte så pepp på att träna idag. Så träningen gick inte så jättebra. Men det är bara att ta igen de en annan dag. Det kan ju inte gå som en dans på roser jämt inte. :)
Nu ska jag slita mig ifrån datorn. Ska ta och dammsuga och dammtorka.

Kommentarer
Postat av: Malin Viklund

Bra att du tar dig till gymmet iaf gumman. Fast om inte träningen blir helt 100. Själv har jag inte varit där på flera månader :( Måste ju köpa en träningstop. Annars går jag dit ändå. Slutar redan kl 15.15 idag. Så har lust att göra ngt.



Puss

2010-04-14 @ 08:50:31
URL: http://viklundmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0