Soool!

Då är det lördag igen. Sov hos mamma i natt. Var förbi där igår och åt middag också fick hon hjälpa mig med min ansökan till en utbildning jag sökte igår. Sedan såg vi på Så ska det låta. Efter det så var det Disturbia på tv. Har sett filmen flera gånger och har den till och med på dvd. Men ändå blir jag lika rädd varje gång då jag ser den. Så det blev att jag sov kvar där. För de var för mörkt ute för att jag skulle vilja gå hem. :b

Ska snart ta och göra mig klar för att gå ner på gymmet och träna. Det är riktigt fint väder ute också idag. Så blir lite solning kanske senare? Men nu blir det först och främst träning.



Kommentarer
Postat av: Erika

Hej och tack för den fina kommentaren. Dock är Ambra en miljon gånger jobbigare när hon hamnar i nån annans famn, därför lämnar jag inte gärna över henne just med tanke på att jag vet hur förjävlig hon kan vara. Det är inget "fjant-grin" som med andra bäbisar här inte, hon skriker tills hon svettas som en idiot och kräks.

Men tack för ditt stöd ändå, bara ord lättar tillvaron.

Kram Erika

2010-04-25 @ 01:13:21
URL: http://tiotusentankar.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0