Trött.

Efter ett 13,5 timmes arbetspass så ska jag ta och lägga mig och vila och kolla på tv. Men timmarna gick fort på jobbet. Tiden går fort då man trivs.
Min dag kommer att bestå av att ligga på soffan och bara ta det lugnt. Känner att jag inte har allt för mycket ork i kroppen. Men det var skönt att man fick sova ca 5 timmar innan man åkte iväg och jobbade igår.
Jag är fett nöjd över tatueringen. Det blev riktigt bra.
Nu ska jag ta och kolla på tv och vänta på att mamma ska komma hem med min lilla älskling. Har inte varit ifrån Ex Animo såhär länge på hur länge som helst.

Kommentarer
Postat av: Modekatt

Kul att du blev nöjd med tatueringen, den blev riktigt bra som sagt!Själv funderar jag också på att göra det men e rädd att det ska göra ont :)



Ja ibland e det kul på mitt jobb & ibland jobbigt, det e olika, men jag har jobbar där i några år nu:))

2010-04-10 @ 18:04:59
URL: http://modekatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0