Tröttare än innan semestern.

Känns nästan som att jag är tröttare nu än innna jag åkte upp till stugan och hade semester. Men det kan ha och göra med att man slappnar av mer där än vad man gör hemma. Men har iaf haft det super bra. Har njutit av att komma bort från stan ett tag.
Ex Animo har också haft det bra. Fått sprunigt ute och lekt i snön.
Igår var jag på trav. Tro de eller ej, men det är sant. Inte för att det är min största intresse. Men någon gång ibland så kan man ju offra sig och gå. Det är ju inte så tråkigt som de låter då man väl har kommit dit liksom. Det var ju kul att gå dit och kolla på folk och steka i solen. För igår var det riktigt bra väder. Solen lyste iaf. Jag är rädd för hästar, men då man är på trav då kan man hålla ett bra avstånd ifrån dom och veta att dom inte kan sparkas eller bitas.
Det var roligt väder man kom hem till iaf. Grått och trist. De typ halvregnar/snöar. Vart är sommaren!?
Nej nu ska jag ta och läsa ST. Har inte läst den sedan i onsdags.


Kommentarer
Postat av: Jodu!

Men kul!

2010-04-05 @ 20:56:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0