Seg.

Satt mig precis vid datorn. Tänkte läsa lite tidning innan det blir mat och sedan göra sig i ordning för att åka iväg på fotbollsträning. Känner mig riktigt seg idag. Skulle kunna ligga på soffan hela dagen och bara kolla på tv. Men det går inte. Måste ju ut med hunden lite då och då. Så det var bara att ta och kliva upp.
Nej nu har jag försökt suttit och skrivit på detta blogginlägg länge. Eller har iaf haft sidan uppe länge men det har inte blivit mycket skrivit. Så jag gör ett nytt försök senare och skriver lite.


Kommentarer
Postat av: Malin Viklund

Filmen var faktiskt jättebra :) Säkert bättre än boken. För jag tyckte inte den var seg :D



Jag skickar ett gästlösenord till din mobil gumman :)



Puss

2010-04-07 @ 08:32:09
URL: http://viklundmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0