Ahapp.

You're beautiful. You're beautiful.
You're beautiful, it's true.

Då har snart denna dag också gått. Inte för att man har gjort allt för mycket idag. Men den har liksom ändå gått fort. Har tränat annars så har de inte hänt så mycket mer. Det är fortfarande sjukt kallt ute. Så man kan inte vara ute allt för länge. Undra om det ens kommer bli någon vår eller sommar i år?

Jag har lite nya planer vad som ska hända i mitt liv nu framöver. Det ser jag verkligen framemot. Det ska liksom bli spännande.

Näe nu ska jag försöka ta och hitta på något. Typ städa garderoben eller något. Har ingen ro i kroppen att sitta stilla.


Folk slutar aldrig förvåna en.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0