All början har...

sitt slut. Så sant som det är sagt.

Kom hem för ett tag sedan efter att ha jobbat ikväll. Fundera på att ta och äta innan jag lägger mig och sover.
Svinkallt ute idag iaf. Typ -23 eller något nu. KOM HIT SOMMAR!
Dagen har rullat på rätt bra annars idag. Var ner på gymmet i morse. Men var långt ifrån peppad. Så det blev inte ett långt träningspass inte. Var ner på stan en snabbis. Skulle på Apoteket. Datasystemet där hade typ pajat så det slutade att jag kom därifrån med 3 st tuber med tandkräm. Så nu har jag så de räcker ett tag framöver iaf.
Imorgon ska jag försöka vara mer laddad för att träna än vad jag är idag. Känner att man skulle verkligen behöva rensa tankarna lite. Rensa ut de gamla så att nya bra saker får plats. Finns nog inget bättre sätt att rensa tankarna på än då man tränar. Så bäst!
Så nu är det dax att få ordning på allt!

Näe nu ska jag ta och fixa till lite att äta!


Kommentarer
Postat av: Maria - livet i Milano ☆

vill också ha sommar =)

2010-02-23 @ 11:31:19
URL: http://fashionstars.blogg.se/
Postat av: Modekatt

Ja gör det :))

Jag längtar också efter sommaren!!

2010-02-23 @ 12:32:55
URL: http://modekatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0