Havregrynsgröt!

Jag fatta inte? Jag har nu gjort havregrynsgröt i mikron två gånger och varje gång har det liksom svämmat över. Så att jag har gröt både i tallriken och på dendär tallriken som finns i mikorn. Jag kan inte förstå vad jag gör för fel(?) Det smakar ju inte direkt något konstigt då väl gröten är klar. Undra jag inte har den perfekta gröt tallriken? Aja hur som helst så har jag iaf ätit gröten nyss och nu sitter jag och försöker dricka upp ABCDE-Vitaminerna. Råkade även förut då jag tog ut tallriken ur mikron spilla ut lite gröt över golvet och Ex Animo. Så de blev att skölja bort de från han. Känner inte för att duscha han nu, för de tar säkert en evighet och få han torr och jag ska ut med han snart innan jag ska iväg och träna. För kan inte gå ut med han då han är blöt då kan jag ju riskera att han blir förkyld och det vill vi ju inte.
Näe nu ska jag ta och fixa lite innan det blir träning.

 



Såhär såg gröten ut sist jag försökte mig på det. Jag har kanel och phyllisfrön i. Men de strödde jag dit efter jag hade tagit ut de ur mikron. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0