Stora problem?

Att äta eller inte äta kvällsfika är frågan? Sitter och fundera på vad jag ska äta om jag ska äta något dvs. Skulle inte vara fel och beställa hem Bite line nu. Men det har ju stängt? Iaf dom som kör ut pizzan. Kan inte komma på något bättre förslag. Så det kommer säkert sluta med att jag står och spana in i kylskåpet, frysen och skafferiet och fundera på vad jag ska äta. Är inte på humör att ställa mig och laga någon mat nu. Är för trött för det. Oj, oj vad jag har stora problem nu! :b
Kvällen har jag tillbringat tillsammans med tv. Legat i soffan och bara halv sovit och kollat på tv. Hur underbart är inte det? Vädret gjorde inte så man fick någon större lust att göra något än att bara ligga och kolla på tv. Fundera även att fortsätta min kväll nu också med tv och kanske en film och somna till den och ställa alarm och sedan vakna och stänga av tv? Lät som en smart idé! Men det är nog bara för att jag är så smart!
Detta blev bara ett yrt inlägg men så kan de bli ibland!
Nej nu ska jag kolla in vad jag har för mat och sedan lägga mig och kolla på film(?)




"När du slår upp dina ögon, till ännu en dag av ingenting.
Så tänk att värre har det vart och värre kommer det bli igen.
För vi grälar och vi tjafsar och vi bråkar om just ingenting.
Men jag tror att värre har det vart och värre ska det bli, min vän.
Så passa på och lev nu och sjung...

Nanana... I morr'n är det för sent.
Nanana... Jag bara måste ge."

Kommentarer
Postat av: MammaTessan

Hej hej! Allt väl?

Hur gammal är hunden och vad är det för ras?

Vi har skaffat en Alice http://DogueDeBordeaux.blogg.se

Stor fröken.

Bor du kvar i Haga?

Ha det

2010-02-27 @ 00:36:07
URL: http://tjn.blogg.se/
Postat av: MammaTessan

Sv: Okej! Våran Alice är 6månader nu.

Vi fick omplacera han för det var vissa problem. Tex att han inte kunde vara själv utan att yla hela tiden så grannarna klagade så vi vart så låst.

Okej! Varför Midälva? Bor du hemma?

2010-02-27 @ 01:04:37
URL: http://tjn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0