Kallt, kalllt, kallt.

Ligger nu under täcket och försöker få tillbaka lite värme i kroppen. Gick ut med Ex Animo vid 8.30 tiden i morse. Undertiden vi var ute så stötte vi på Cissi. Stod och pratade med henne kanske en timme. Var kul att träffa henne och få prata lite med hon. Men det är kallt ute idag. Så nu försöker man få tillbaka värmen igen.

Somnade rätt "tidigt" igår. Var sjukt trött. Låg och kollade på filmen The football factory igår. Somnade mitt i filmen typ. Men jag kände att jag va påväg att somna så hann och släcka alla ljus så jag inte somnade ifrån dom. Men vaknade till efter ett tag och stängde av tv och dator. Kände att jag inte orkade ta en sista promenad med Ex Animo. Men han sov ju ändå så ville ju inte väcka han. Men istället så vaknade han tidigt så då var det bara att gå in då. Men somnade på soffan inatt så har sovit på den hela natten. Så lite stel är man men de går nog till sig.

Dom ringde från Granlo gården och frågade om jag kunde jobba några pass framöver. Så det ska bli riktigt roligt.

Idag får jag se vad som händer. Blir iaf att diska och vika tvätt. Kanske går ner på gymmet lite senare eller något.

Men nu ska jag ta och se klart på Våra bästa år och äta frukost.

Ska försöka ta lite nya bilder och lägga in snart så det inte bara blir en massa text. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0