Jävla snö!!!

Det har börjat snöat igen. Jag är så jävla less på snö. Skulle kunna spy över de! Räcker det inte med allt vi hade. Måste de komma ännu mer?!?!?! Nu längtar man ju efter att få lite värme. Så less på allt som har med kyla att göra! Men man får hoppas att detta är sista snön. För varje år då man tror att nu har det äntligen slutat snöa för denna vinter så brukar de komma en massa snö minst en eller två ggr till. Sedan efter det så börjar våren titta fram. Så nu gäller det att hålla tummarna!

Nu är jag i fullgång med att tvätta. Orka egentligen inte tvätta idag, men det är så svårt att få tid och de är liksom lika bra att få det avklarat. Så jag har det jag gör nu på förmiddagen.
Idag då blir det vilodag ifrån träningen. Det behövs ibland det också. Även om man är peppad för att träna så behöver kroppen vila ibland.

Sara var här igår kväll och hälsade på. Det var riktigt trevligt. Vi drack té och snackade en massa. Så de va en supertrevlig tisdag kväll. Ex Animo tyckte det också var trevligt med främmande. Han är så sällskaps sjuk.

Sitter och fundera på att lämna in datorn någon dag på lagning. Är så less på den. För att man kan inte ha för många internet sidor igång för då blir det typ (svarar inte) eller vad det nu står. Så det är skit irriterand. Hade aldrig dom problemen då jag hade XP men nu då jag har Vista så krånglar det hela tiden. Ibland så tror jag dom gör tekniken mer avancerad än vad den egentligen orkar med så de är därför så mycket av den nya tekniken går sönder. För mobiler och datorer höll bättre förut än nu. Tycker jag iaf. Men jag har hört fler som har haft problem med Vista. Men det som känns segt är att om jag lämnar in den på lagning så får man vänta sååå länge tills man får tillbaka den igen.
Men jag hade ändå tänkt nu att rensa bort saker jag inte har använing för på datorn. Lika bra att rensa bilder och musik då och då så man inte samlar på sig allt för mycket. Blir så jobbigt att rensa då annars.

Nu ska jag snart ta och rusa ner i tvättstugan, men tänkte ta och läsa lite på Aftonblandet och ST innan.
Blev rätt mycket skrivet i detta inlägg. Men kände att de inte fanns någon stopp då jag började skriva. Kunde skriva mer men någon gång va jag tvingad och avrunda. Så skulle kunna babbla på hur mycket som helst. Men nu ska jag ta och vara tyst! :)




Haha så bäst bild!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0