Utvilad.

Inatt fick jag sova ca 8-9 timmar. De är underbart de att få sova dom timmar man verkligen behöver.
Kände att jag lätt skulle kunna ha vilat några timmar till, men då skulle man nog bara blivit typ trött resten av dagen. Att man skulle fått för mycket somn.
Vi va ut på en kortpromenad. Typ 5 minuter. Jag hade gjort redo Ex Animos mat innan vi gick ut. För brukar lägga hans mat i vatten för att han slukar maten. För här jag vatten i maten så hinner de mjukna upp så han inte sätter i halsen eller något. Så då vi skulle ut första gången nu  på morgonen så hann vi bara utanför dörren så skulle han in igen för han visste att maten va framme. Men det gjorde inte mig nå. För det var halv kallt ute och första turen ut brukar vara lite seg för man har själv inte hunnit vakna till riktigt.

Igår var det ingen bra dag. Mådde inte allt så bra. Men dom dagarna måste ju finnas också då allt inte är bra. Men pratade iaf en massa i telefon med mitt glitter Robine. <3

Nu sitter jag bara och kolla runt på datorn. Ex Animo kröp upp i knät på mig och somnade.
Näe nu ska jag ta och sätta mig och läsa Aftonbladet och ST.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0