Njuuuuut!

Im 2 good 4 u baby!

Disken är diskad, tänt rökelser, tvätten är vikt, tänt ljus och jag mår bra av Stefan Sundström som sjunger i mina högtalare just nu! Vissa stunder känns livet för bra! Gäller att passa på att njuta av stunderna.

Dagen har varit riktigt bra! Jag tog mig en lång sovmorgon. Så jag sov säkert 13,5 timme i natt. Men det klaga man inte på. Vaknade till vid 11,15 och kom på att jag hade tvättstugan. Så då var det bara att ta och kliva upp. Gick ut med hunden, fixade tvätten. Sedan kom Sara förbi vid 12 tiden eller något. Så surrade vi och åt lite mat. Sedan då min tvätt var klar vid 15 så åkte vi ner till stan. Gick runt där och kollade och pratade.
Vid 17,45 tog jag bussen till mig och hon till sig.
Så gick jag hem till mamma och åt lite mat. Men nu sitter jag hemma hos mig. Denna onsdag blev en träningsfri dag. Men imorgon ska jag försöka komma iväg och träna innan jag, Sara och Patrik på eftermiddagen ska ut till Birsta och checka läget.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0