Yr och trött.

Hungriiig! Ja men känns de värt att ställa sig och laga mat nu?! Nej det gör det verkligen inte. Klockan är för mycket för det. Så det blir nog till att äta någon frukt innan de är dax för att lägga sig och sova. För liksom äter jag värsta måltiden nu så kommer man vara illamående mätt tills man ska lägga sig och sova. Om man nu lyckas somna då? Men det skulle va riktigt gott med typ MAX eller typ Burger king. Men nu har vi ju inte Burger king i Sundsvall men det skulle ändå smaka riktigt gott. Bite line skulle också smaka bra. Snabbmat liksom. Men nej det blir de inte ikväll iaf. Om någon nu läser detta inlägg så tror ni säkert att jag är värsta knäpp. Men så är det inte. Lite yr och trött nu bara. Och HUNGRIG!

Annars har min dag rullar på rätt bra. Klev upp rätt sent. Sedan så städade jag här hemma innan jag gick till mamma och åt middag. Sedan iväg på fotboll. Efter fotbollen var det affären och hem till mamma igen och fikade. Sedan hem igen. Måste även berätta att jag drack min första hela kaffekopp idag. Eller det var cappuccino med toblerone smak. Jag fick för mig idag att jag skulle lära mig dricka kaffe. Så jag fegstartar med att dricka dedär. Tyckte de va tillräckligt med kaffesmak i det. Det smakade faktiskt rätt okej.

Nej nu ska jag ta och äta apelsin innan jag lägger mig och sover.

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0