Fredag.

Då är det dax för helg igen. Jag har nyss varit och ätit middag med Anna, Malin, Micke och Malin och Mickes son Jonas. Han var hur söt som helst. Bara 6 månader gammal. :)
Nu håller jag på att rengör vattenkokaren. Så de stinker typ ättika här hemma nu. Men rent får jag hoppas att det blir iaf. :) Tänkte försöka sedan att klippa tasshåret på Ex Animo då han har somnat. Så svårt att göra det på han då han är vaken. Annars ikväll så blir det att bara ta det lugnt. Fixa lite saker och sådär.
Får se annars vad helgen tar en och hur man mår.
Tog lite bilder igår på Ex Animo som jag tänkte lägga in. Men får se hur bra dom blev. Han har liksom lite svårt att sitta still. Håller på att ladda batterierna nu i kameran så får vänta med att lägga in bilderna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0