Hur ska detta sluta?

Det blir liksom bara kallare och kallare ute känns det som. Händerna värker och gör typ ont efter bara en kort stund. Om det fortsätter vara såhär kallt hur ska detta sluta då? Det får bli att man stanna inne tills det börjar bli varmare eller något.

Nu sitter jag och Ex Animo och bara ta det lugnt. Han ska vaccineras idag. Jag gruvar mig. Jag vet ju att det kommer att gå bra. Men jag är själv så rädd för sprutor så jag är rädd att det kommer göra ont på min lilla prins.

Har sjukt ont i halsen. Har haft det ett par dagar. Känner mig även trött och slut i kroppen. Jag hatar att gå runt och vara små förkyld. Varför kan det bara inte bryta ut och man blir riktigt sjukt och sedan går det över. Det skulle vara mycket bättre än att man är små sjuk och det blir långdraget liksom.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0