Jag går i ide nu.

Ge mig sommar nu. Denna vinter är för kall. Man kan ju knappt vara ute en längre stund utan att det ska börja värka i fötter och händer för att det är så kallt. Jag har alltid varit en vinter människa. Men denna vinter då är jag verkligen inte det. Jag tror jag går i ide nu.

Idag kommer jag att tillbrina den mesta av tiden inne. Dom gångerna jag måste gå ut det är då jag ska ut med hunden eller då jag ska bort på affären.
Ska iaf se till att lägga mig och sova tidigt ikväll. Sjukt trött också tänkte jag försöka se till att få in dyngsrytmen igen. Man är uppe tills klockan är för mycket sedan så kliver man upp då klockan är för lite. Man får liksom förlite timmars sömn. Så det ska det se till att det blir en ändring.

Skulle behöva rensa datorn lite också. Inte för att jag har så mycket saker på datorn och inte för att jag har något virus men datorn är så fruktansvärt seg eller det är den inte heller det är mer att den laggar sönder om man har för mycket program öppna då blir det att sidorna hänger sig också står det sedan att svarar inte eller vad det nu står. Man blir inte lite less heller. jag vet inte om det kan ha och göra med vista för jag hade aldrig detta problem då jag hade XP eller vad det nu hette.

Nu har jag suttit här och skrivit massa dynga. Men skrivandet bara flöt på liksom. Hehe.
Nu ska jag försöka göra någon nytta här hemma.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0