Överraskad och glad.

Har legat på soffan hela morgonen förutom då jag har varit ute med Ex Animo. Kände i morse att idag vill jag bara ligga på soffan och göra absolut ingenting. Kände att det inte är min dag idag. Sedan så hör jag att posten trillar ner i brevlådan och då såg jag att jag hade fått ett vykort. Läste det flera gånger. Blev så glad. Var så längesedan jag hörde något från dom jag hade fått vykortet av så jag blev superglad. Tänk att en sådan liten sak kan få en att känna sig på lite bättre humör.
Men jag ska ändå fortsätta att ligga och kolla på tv ett tag.
Nu ska jag fortsätta se på Sjunde himlen.


Kommentarer
Postat av: MammaTessan

Sv: Både jag och Markus tyckte den var rolig.

Men det beror helt på vilken humor man har. Kolla på trailer på youtube och se vad du tycker.

2010-01-21 @ 16:51:23
URL: http://tjn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0