Tisdag kväll.

Tisdag idag. Idag då har vi inte gjort allt för mycket. Vi har varit ute och lekt lite i snön och så. Ex Animo är full av energi. Jag hade dessvärre inte lika mycket energi. Har legat sjuk nu som sagt i ett par dagar och man kände idag då man var ute och gick en längre bit än vad vi brukar hur trött och slut man blev. Men min förkylning börjar ändå släppa mer tycker jag. Mår bättre liksom. Men halsen och hostan är ändå värst på kvällen.

Imorgon då väntar ett tvättpass. Det behövs verkligen. Skönt att få de överstökat. Synd bara att det är så svårt att få kläderna torra i torkrummet.

Jag längtar tills min förkylning försvinner nu så man kan börja gymma igen.

Jag hade först tänkt att lägga in lite kort ikväll men känner att jag inte orkar idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0