Less!!!

Blir så less på dom som inte kan städa upp efter sig. Kommer ner i tvättstugan så är de typ hur skräp och smuts på golvet. Fel att bara ta sopen och sopa upp efter sig. Dom blir säkert lika less ifall dom skulle komma och tvätta också är det smutsigt där. Men det kan vara jag som är petig kanske? Men det tror jag inte? För en annan gång då jag skulle tvätta då jag kommer ner till tvättstugan då står hon som hade tiden innan och städar efter sig. Hon berättade också att hon tyckte det brukar vara skitigt där.
Så jag tycker att man kan lämna tvättstugan i de skick som man själv skulle vilja komma till då man ska tvätta!


Kommentarer
Postat av: ida

sv: gjorde det sista matteprovet idag, det kändes bra som fan! :)



Hur går det för dig, va gör du?

2010-05-26 @ 20:30:26
URL: http://woxliin.blogg.se/
Postat av: Malin Viklund

Ja jag städar alltid efter, rengör facket där man har i tvättmedel och allt. Själv skulle man inte vilja tvätta i en ostädat tvättstuga!!

2010-05-27 @ 15:31:45
URL: http://malin86.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0