Onsdagen.

Ibland så skulle jag vilja spola fram tiden typ 5 år eller något. Så man kunde få se vad man gör just då. Så man kanske skulle få veta om det finns något man skulle kunna göra annorlunda. Den är både otäck och spännande med framtiden. För man vet inte vad den kommer att ta en. Det är de som känns både bra och dåligt. Vad jobbar man med? Vart bor man? Vad gör man? Men det återstår och se vart allt tar en.

Dagen har inte direkt varit så händelserik. Vaknade. Gick upp och hämtade vindruvor, åt dom, sedan la jag mig och sov igen. Vaknade, gick ut med hunden och åt frukost, kollade på tv och kollade lite på datorn. Åkte ut till
Birsta en sväng och sedan hem till mamma och åt thai mat.
Hade en vilo dag ifrån träningen idag. Så det har faktiskt varit lite tråkigt att man inte har tränat något idag. Man har så mycket energi nu. Så det kommer bli svårt att somna i natt med tanke på att man både sov länge och att man inte har tränat något. Men ser fram emot morgon dagen då man kan få träna lite.

Nu ska jag ta och lägga mig och försöka sova så att man orkar med en ny dag imorgon.
Godnatt.

Kommentarer
Postat av: Messi

Frågan är ju om du handlade något på Birsta och vad isåfall?

2010-05-20 @ 14:09:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0