Onsdag.

Nu är det inte alls många dagar kvar tills det bär av till Stockholm. Niiice!

Sitter här och kollar runt. Inte mycket som händer. Men försöker få tiden att gå undertiden jag tvättar kläder. Fast jag har en massa jag skulle behöva göra så har det inte varit mycket av det som har blivit gjort idag. Har sovit, varit ut med hunden, kollat på tv, diskat och suttit här. Skulle behöva plugga lite. Men de får bli lite senare idag.
Snart blir det gymmet. Så fort tvätten är klar.
Ikväll så ska jag träffa Vickan så ska vi iväg och se på fotboll. Solen skiner ute så man behöver inte frysa iaf.
Nej nu ska jag flytta mig härifrån. Blir ändå inget vettigt skrivet.
Ha en bra dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0