Tisdag.

Vissa studer i ens liv skulle man bara vilja glömma, radera ut från ens liv.
Men det går inte. Istället får man blicka framåt och lära sig av det som har varit.


Då har ännu en dag passerat. Dagarna rusar fram. Ibland så förstår man inte hur man får dagarna att gå.
Idag då tog jag mig en tur ner på gymmet. Skönt att äntligen ha kommit igång riktigt igen. Skönt att få ha bra musik i öronen och känna att man gör ett lyckat träningspass. Få rensa tankarna, bli av med massa energi. Kunna somna riktigt på kvällarna. I love it!
Var förbi mormor och morfar efter och åt middag hos dom och satt och snacka lite.
Nu satt jag mig här en snabbis och ska kolla skolmailen. Har pratat med Anna i telefon någon timme också.
Ska försöka somna tidigt ikväll. För ska försöka komma upp i tid så man kan sätta sig och plugga lite innan det blir gymmet och fotbollsträning på kvällen.
Ex Animo kommer hem imorgon. Han är i stugan sedan igår. Blev så tomt hemma då han åkte.
Ska ta och flytta mig ifrån datorn nu. Ska dricka lite té och kolla på tv innan de blir en date med John Blund.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0