Måndag.

Måndag igen, ännu en ny vecka är igång.
Vissa saker som kommer att ske denna vecka kommer jag att önska att de redan var över. Det hela handlar om rädsla, men denna gång så är det bara att bita ihop för sitt eget bästa. Jag känner inte nu för att gå in på vad som ska hända. Så därför kommer jag inte att skriva mer om det.

Sitter och håller på att plugga lite nu. Ska snart ner på stan och möta upp en klasskompis så ska vi fortsätta med våran skoluppgift vi håller på med.
Denna dag kommer jag att spendera med att plugga en massa. För har lite att göra, så det är lika bra att göra klart det.

Måste även tillägga att Nicke Borgs låt Leaving Home är riktigt bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0