Vem kan stoppa mig då jag bara rullar fram?

Allt går så bra nu. Jag mår bra. Fick så mycket positiv energi efter att ha varit uppe i skolan några dagarn. Haft bra människor runt omkring mig, haft föreläsningar och lektioner som är intressanta och fått lite miljöbyte. Kan vara skönt att komma ifrån Sundsvall ibland. Det känns tråkigt att utbildningen snart är slut. Men tankarna finns att jag nog ska plugga vidare. Men har inte riktigt bestämt vad än. Eller har några förslag men har lite svårt att bestämma mig. Snart är slut datum för att man ska söka utbildning. Så får se ifall det finns kurser som man kan gå istället eller jaa. Äh får se vad som händer och sker. Något roligt kommer det att bli iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0